לא מעט נשים חולמות לבצע ניתוח הגדלת חזה במהלך חייהן. ישנן נשים אשר משאירות את חלומן זה בגדר חלום בלבד וישנן נשים אשר לא מוותרות על הגשמת החלום שלהן וכאשר מגיע הזמן אשר נכון עבורם לצבע הליך ניתוח שכזה, פונות לחפש את המנתח width=  הטוב ביותר לצורך הגדלת חזה. מעבר לכך שיש לבחור מנתח מקצועי, מנוסה ואיכותי, בעל ותק והמלצות עבור ניתוח הגדלת חזה ויש לעבור את כל השלבים הרלוונטיים בטרם הניתוח, כדאי לזכור שגם לאחר שניתוח יש להתנהג בהתאם למנותחת חזה, בכדי לשמור על מראה החזה ולא לפגוע באופן כלשהו בתוצאות הניתוח.

מה צריך לדעת לפני ניתוח הגדלת חזה?

על אף שניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח אשר לא מעט נשים חולמות לעבור אותו, למרבית הנשים יש חששות ושאלות רבות בנוגע להליך הניתוח עצמו, זמן ההחלמה ועוד. אותן נשים לא תמיד מצליחות לקבל מענה לכל השאלות שלהן ולכן, חשוב מאוד שכל אישה המעוניינת לבצע ניתוח הגדל חזה ולא יודעת מהיכן להתחיל, תחפש את מרכז המידע לניתוחי הגדלת חזה, בו היא תוכל לקבל את המענה לכל השאלות שלה. לאחר קבלת מענה לכל השאלות וקבלת החלטה רצינית שאת מעוניינת לעבור את הניתוח, הגיע הזמן לחפש את המנתח הטוב ביותר בתחום ניתוחים מעין אלו ולהיפגש אתו. חשוב שתזכרי שמעבר להיותו של המנתח מנתח מקצועי ומנוסה בעל המלצות, חשוב שתהיה דינמיקה חיובית בינכם. אם אינך מרגישה שאת יכולה לסמוך עליו, הרי שלא כדאי שתבחרי בו לצורך ביצוע ההליך הניתוחי.

ומה לגבי הלבשה תחתונה לאחר הניתוח?

על אף שמרבית הנשים בטוחות שלאחר הניתוח הן יוכלו ללכת ללא חזייה, מכיוון שהחזה יהיה זקוף בדיוק כפי שהן חלמו, הרי שאין הדבר כך בהתחלה. בתקופת ההחלמה הראשונית האורכת כ4 שבועות, חשוב מאוד להקפיד על לבישת חזיית ספורט תומכת ואיכותית. מכיוון שהעור סביב השתלים אשר הושתלו לך בחזה הוא עור עדין, להסתובב ללא חזייה בתקופת ההחלמה זהו דבר אשר יכול לפגוע במראה החזה, מכיוון שהניתוח לא משפיע על כח המשיכה. לאחר תקופה זו, ניתן ללכת מדי פעם ללא חזייה, אך חשוב לדעת שבשנה הראשונה לאחר הניתוח החזה מתעצב ומתקבע ולכן חשוב לרכוש חזיות איכותיות, נוחות וטובות לתקופה זו. ההמלצה היא לרכוש חזיות ללא ברזלים בכדי שהברזלים לא יפגעו בשתלים. מכיוון שסביר להניח שהחזיות ששימשו אותך לפני הניתוח כבר לא יתאימו למידת החזה שלך, כנראה שתשמחי לדעת שאין מנוס מלצאת לשופינג של חזיות חדשות במידה מתאימה

מרכז המידע לניתוח הגדלת חזה יעניק לך את כל המידע הנחוץ לך בכל תהליך הניתוח ואף אחריו. אם אינך יודעת איזה סוג הלבשה תחתונה עליך לבחור לאחר ניתוח הגדלת חזה, תוכלי לבדוק זאת במרכז המידע לניתוחי הגדלת חזה.