ההגדרה למילה “סקסי” חמקמקה ורחבה, בניגוד להגדרה של המילה “סקס”, שהיא קרובת משפחה שלה.

אם יועבר שאלון בנושא  “איך להראות סקסית”, “איך להיות יותר סקסית” או, “איך לשדר סקסיות” לעשרה אנשים שונים – יתקבלו עשר תשובות שונות. הסיבה לכך היא, שכל אדם תופס סקסיות בצורה אחרת בהתאם להתנסויות שחווה ואשר טבעו בו חותם, בהתאם לאופיו ולנטיות לבו.

יש כאלה שנדלקים ממראה חשוף ונועז ויש הנמשכים למראה מרומז ומעודן יותר, שחושף מעט ומשאיר הרבה מקום לדמיון.

יש שעבורם עצם היציאה מהשגרה וההתנסות בדבר חדש ושונה מציתה את הניצוץ ויש המעדיפים את הבטוח והמוכר.

דבר אחד בטוח – כשמדובר בסקסיות, הכל מתחיל בראש! לכן, מי שמבקשת להיות סקסית ותוהה איך להיות מושכת יותר, עדיף שתוותר על חיפוש התשובה אי שם בחוץ ותגלה את הדברים שעוזרים לה להרגיש סקסית.

כאשר אישה מרגישה סקסית, היא גם משדרת את זה באופן טבעי ונטול מאמץ. ההתחשבות בתגובות מהסביבה החיצונית הופכת ללא רלבנטית וממילא, התגובות כבר מגיעות מעצמן.

אז איך עושים את זה?

 

איך להיות סקסית ולהרגיש את זה מבפנים?

ב”את” נשים מבינות נשים

אחת מאבני היסוד של הסקסיות היא הנינוחות והביטחון העצמי. אישה שאינה מרגישה נח בגופה, בבגדיה, או נוכח סיטואציה מסוימת – סביר להניח שלא תרגיש סקסית. כך גם אישה שמבקרת את עצמה ללא הרף או תופסת את עצמה באופן שלילי.

רובד נוסף של הנושא הוא מידת ההיכרות של אישה עם עצמה ומידת הכנות שלה כלפי עצמה לגבי מה היא באמת אוהבת ומה היא חושבת שעליה לאהוב מטעמי נורמות חברתיות וטרנדים אופנתיים.

הנה כמה טיפים ושאלות שיסייעו בידך לברור את העיקר מן הטפל ולזהות את המקורות הפנימיים שיגרמו לך להרגיש סקסית:

  • מהו סגנון הביגוד עמו את מרגישה הכי נינוחה והכי את? בדרך כלל, יהיו אלה הבגדים הכי דומיננטיים בארון שלך ואלה שאת חוזרת ללבוש שוב ושוב.
    באופן דומה, נסי לזהות את פריטי הלבוש שקנית ולא לבשת מעולם, או לבשת רק פעם אחת. כנראה שהם לא משקפים את מי שאת.
  • לאחר שזיהית את הסגנון האהוב עלייך, ערכי רשימה של המאפיינים שלו, ההופכים אותו לכזה: האם הוא נועז? האם צנוע? האם הדוק או רפוי? האם צבעוני ובולט לעין, או סולידי ורגוע? האם מוקפד ומחויט, או זרוק ונונשלנטי? התשובות לשאלות יתנו לך הצצה אל הטיפוס שאת. הקפידי לדבוק במה שבאמת עושה לך טוב ולוותר על השאר.
  • האם יש חלקים בגופך שהיית רוצה לשנות או שאת נוהגת להסתיר? מדוע זה כך? זכרי שלכל אחת יש גוף שונה וכולנו גם עוברות שינויים פיסיים במשך השנים. נסי לפתח גישה חומלת יותר כלפי עצמך וללמוד קבלה עצמית. תמיד יהיה מי שיאהב בדיוק את איך שאת נראית ומי שלא. אלה שמתחברים פחות, מוזמנים להמשיך הלאה וללכת לדרכם.
  • למדי להכיר את מבנה גופך ולהדגיש את החלקים שאת אוהבת בו. כך גם תדעי בדיוק אילו בגדים לבחור ואילו פריטי הלבשה תחתונה משיגים את האפקט הרצוי.
  • השתמשי בכל מה שעוזר לך להרגיש טוב: לבנים יפים וסקסיים לטעמך, בושם טוב שאת אוהבת, או תסרוקת מחמיאה.
  • למדי לבטא את רצונך ולא להתנצל בשל כך. זה נכון לכל תחום בחיים וגם בחדר המיטות.

 

איך להרגיש סקסית בכל מצב גם לאחר שינוי פיסי קיצוני או פתאומי?

יש מקרים בהם אישה עוברת שינוי המשאיר אותות בגופה. הסיבה יכולה להיות תאונה, מצוקה נפשית, או מחלה. דוגמא לכך, היא נשים שעוברות כריתת שד או סוג אחר של ניתוח חזה, כגון ניתוחים פלסטיים להגדלה, הקטנה או הרמה של החזה.

השדיים שהם איבר נשי מובהק, מהווים חלק מהותי בתפיסת העצמי ובזהות הנשית. כאשר הם משתנים באופן דרסטי, דרושה תקופת הסתגלות למצב החדש ועיכול שלו, אפילו כשהשינוי נעשה מתוך רצון ובחירה חופשית.

בתקופת ההסתגלות ניתן להיעזר באביזרי עזר ותמיכה, שימתנו את ההלם הראשוני ויאפשרו הפנמה הדרגתית של המצב וקבלה שלו.

בחנות של “את”, המתמחה בהלבשה תחתונה לנשים יש מחלקה מיוחדת המציעה מגוון פתרונות לנשים לאחר ניתוחי שד, כגון פרוטזות ומילויים לחזייה, חזיות תומכות ועוד.

מקרים אחרים בהם גופנו עובר שינויים באופן טבעי הם לאחר לידה, או לאחר עלייה או ירידה גדולה במשקל. אלה תורמים לפעמים למראה רפוי יותר ומשנים את צורת ומרקם השד ואת קווי המתאר של הגוף.
גם כאן יש ל”את” פתרונות שונים שניתן לאמץ באופן קבוע, או זמני – למשך תקופת תהליך השינוי.
בקטגוריה זו ניתן למצוא מחטבים מסוגים שונים, אביזרים המעצבים את אזור המחשוף, חזיות המגדילות ומרימות את החזה או מקטינות אותו, ומגוון פריטים המתאימים ומחמיאים למידות גדולות.

 

“את” – כל הפריטים לבחירתך בקליק אחד

אנחנו, צוות העובדות של “את”, מתמחות בתחום ההלבשה התחתונה לנשים ונוכל לעזור לך ולייעץ בהתאמת הפריטים המתאימים להעדפותייך, למידותייך, ולמבנה הגוף שלך.

אנו מזמינות אותך לשוטט בין מבחר קטגוריות ההלבשה שלנו ולבחור את הפריטים שהם הכי את.

בכל שאלה או בקשת הכוונה בבחירת מידה או דגם, אנו כאן לשירותך.