חודשי הקיץ במדינת ישראל הם חודשים חמים עד חמים מאוד ורוב האנשים מבלים את זמנים בחופי הים, בבריכות ובאזורי הנופש לבושים בבגדים קצרים ולעיתים מסתובבים בבתים בלבוש תחתון בלבד. כיוון שמטרת ההלבשה התחתונה היא לשרת אותנו בני האדם הן מבחינת נוחות פונקציונאלית והן מבחינה אסתטית, מצאנו לנכון לרשום לפניכם מהי הדרך הטובה ביותר לבחור הלבשה תחתונה לחודשי הקיץ. הבה נתחיל.

טרנד ההלבשה התחתונה בעונת הקיץ

אם בעבר, הלבשה תחתונה השתייכה אל חדרי חדרים. נשים בחרו בה בצניעות ואף אחת לא הראתה מה היא לובשת מתחת לשמלה או למכנס, שנת 2017 שברה סופית את קונספט הצניעות של ההלבשה התחתונה והפכה אותה לנראית לעין גם ברחוב.  טרנד ההלבשה התחתונה תפס את מקומו בשנה זו וחזיות, קומביזונים ותחתונים החלו לככב על מסלולי האופנה המוכרים ביותר בעולם וגם אצל נשות ישראל. המעצב וונג חיבר בין בגדי ספורט לבגדי הלבשה תחתונה, המעצבת בורץ’ החליטה על חזיות במקום אותן חולצות שגרתיות משמימות בקיץ והמעצבת בקהאם הציגה לעולם חזיות צבעוניות העשויות מסאטן אותן לובשים מתחת לז’קטים המתנפנפים והפתוחים של הקיץ. בנוסף, גבאנה ודולצ’ה החליטו לחשוף באופן עדין את בגדי ההלבשה התחתונה בקיץ וזאת על ידי בדי תחרה שקופים עליהם.

אם גם אתן אוהבות להבליט את גופכן, אך מעוניינות לעשות זאת בצורה אלגנטית קלאסית ובאופן מכובד, תוכלו ללבוש את ההלבשה התחתונה על ההלבשה העליונה שלכן. אם מדובר על מחוך מעל הבגד, אוברולים שקופים מתחרה החושפים את ההלבשה התחתונה הסקסית שתבחרו לעצמכן ועוד. אז איך בוחרים הלבשה תחתונה לחודשי הקיץ? לא מתפשרים על נוחות, לא מתפשרים על התאמה מדוייקת למידות הגוף ולא מתפשרים על סגנון המתאים לאופי שלכן.

בוחרים חזייה לקיץ

היקף החזייה תמיד צריך להיות להתאים בדיוק להיקף החזה, כך שתוכלו להעביר אצבע בין חלקה התחתון של החזייה לבין הגוף. מידת הקאפ גם היא צריכה להיות מדוייקת. החזה תמיד ימלא את כל הקאפ, לא יגלוש לבית השחי ולא ייחשף מתחת לקו החזייה. באם אתן מתכופפות החזה לא אמור לגלוש החוצה ואם אתן מרימות ידיים למעלה, בסיס החזייה לא אמור להתרומם מעל לעצם החזה. מבחינת חומרים המתאים לעונת הקיץ: בד חלק ונושם בצבעי פסטל עדינים. לא מוותרים על בד נושם שמעניק אוורור, במיוחד בעונת הקיץ החמה.

בוחרים תחתון לקיץ

כיוון שעונת הקיץ בישראל היא עונה חמה שגורמת לרובינו להזעה, חשוב לא לוותר על תחתון שעשוי מבד נושם ורך, תחתונים אלו יעניקו לכן תחושת רעננות וניקיון לאורך היום. התחתונים צריכות לשבת באופן מושלם על הגוף שלנו וחשוב לא לוותר על הנוחות שלנו. התחתונים תמיד צריכים להתאים למבנה הגוף שלכן. חשוב להתאים את התחתונים לבגד אותו מתכננים ללבוש, כלומר אם אתן מעוניינות ללבוש מכנס בגזרה נמוכה, גם התחתון צריך להיות בגזרה נמוכה ותחתוני תחרה אידיאליות לחצאיות ושמלות.

 

לסיכום, בחירת הלבשה תחתונה לחודשי הקיץ מסתכמת בנוחות, התאמה מושלמת למבנה הגוף, בד אוורירי ונושם ותחושה נפלאה עם עצמכן כאשר אתן לובשות את אותה הלבשה תחתונה. קנייה נעימה!