מדיניות החלפות מוצרים-

רכשת מוצר באתר ואת מעוניינת להחזיר או להחליף אותו מכל סיבה שהיא? אין בעיה, אנא קראי מדיניות זו ופעלי בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתך במהירות ויעילות.

  1. מתי ניתן להחליף או להחזיר מוצר?
    ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר או להחזירם תמורת זיכוי, בתוך 21 ימי עסקים ממועד הרכישה, ובלבד שהמוצר תקין, באריזתו המקורית ונושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין.
    החלפות וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.
  2. החלפה או החזרה בסניפי רשת ‘את’
    ניתן להחליף או להחזיר כל מוצר שנרכש באתר בכל סניף של רשת ‘את’, עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה- ללא עלות.
    לרשימת הסניפים>> https://bit.ly/2JGsuKD
  3. החלפה או החזרה באמצעות שליח
    במידה ותרצי להחזיר או להחליף את המוצר באמצעות חברת המשלוחים שלנו, צרי עימנו קשר
  4. החזרת פריטים או ביטול עסקה בעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה
  • בהחלפה באמצעות שליח תחויבי טלפונית בדמי משלוח בסך 29 ₪.
  • במעמד הקבלה של המוצר החדש, תתבקשי למסור את המוצר המוחלף לשליח שלנו (אנא וודאי כי המוצר נמסר באריזתו המקורית).

הבהרות :

יום עסקים הינו כל יום, למעט – יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג וחגים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.