משלוחים/זמני אספקת המשלוח
משלוחים/זמני אספקת המשלוח-
1.ההזמנה אשר רכשת תסופק באחת משני הדרכים
א. איסוף עצמי- המוצרים ישלחו לאחד מסניפי הרשת של החברה והמשתמש יוכל לבחור את הסניף הקרוב למקום מגורייך. ללא עלות משלוח.
ב. משלוח עד הבית ע”י חברת כץ או סוסנה אונליין משלוחים – המוצרים ישלחו לכתובת בישראל אשר ציינת, בכפוף למדיניות חברת השליחויות.
- עלות משלוח עד הבית: 29 ₪.
- ברכישה מעל סכום של 199 ₪ משלוח בחינם ע”י שליח עד הבית.
- מועד אספקת המשלוח יהיה עד 10 ימי עסקים ממועד אישור העסקה באתר
- מועד אספקת המוצרים המצוין באתר מתייחס לימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג).
אופן המשלוח | עלות | זמן אספקה | משלוח בחינם | |
איסוף עצמי בחנות | - | 7-14 ימי עסקים | כלול | |
שליח עד הבית | 29₪ | 7-14 ימי עסקים | בקניה מעל ₪199 משלוח חינם |
מדיניות החלפות מוצרים-
רכשת מוצר באתר ואת מעוניינת להחזיר או להחליף אותו מכל סיבה שהיא? אין בעיה, אנא קראי מדיניות זו ופעלי בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתך במהירות ויעילות.
- מתי ניתן להחליף או להחזיר מוצר?
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר או להחזירם תמורת זיכוי, בתוך 21 ימי עסקים ממועד הרכישה, ובלבד שהמוצר תקין, באריזתו המקורית ונושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין.
החלפות וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה. - החלפה או החזרה בסניפי רשת ‘את’
ניתן להחליף או להחזיר כל מוצר שנרכש באתר בכל סניף של רשת ‘את’, עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה- ללא עלות.
לרשימת הסניפים>> https://bit.ly/2JGsuKD - החלפה או החזרה באמצעות שליח
במידה ותרצי להחזיר או להחליף את המוצר באמצעות חברת המשלוחים שלנו, צרי עימנו קשר - החזרת פריטים או ביטול עסקה בעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה
- בהחלפה באמצעות שליח תחויבי טלפונית בדמי משלוח בסך 29 ₪.
- במעמד הקבלה של המוצר החדש, תתבקשי למסור את המוצר המוחלף לשליח שלנו (אנא וודאי כי המוצר נמסר באריזתו המקורית).
הבהרות :
יום עסקים הינו כל יום, למעט – יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג וחגים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.
4. לא ניתן להחליף תחתונים ובגדי ים בהתאם להוראות משרד הבריאות.
מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה –
צר לנו שהחלטת לבטל את ההזמנה, אנו ב”את” הלבשה תחתונה עושות את מירב המאמצים כדי לספק עבורך את השירות הטוב ביותר, ומקוות להמשיך להתראות איתך, כאן באתר ובחנויות.
על מנת לבטל עסקה אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונוכל לתת לך מענה מהיר.
לשירות לקוחות >>>052-3797304 או בדוא”ל – Office@at4u.co.il.
לתשומת לבך – (1) אם המוצר טרם נשלח העסקה תבוטל העסקה ללא חיוב; (2) אם המוצר נשלח (ואת זכאית לבטל את העסקה, כמפורט להלן) תחויבי רק בדמי המשלוח; (3) תוכלי להחזיר את המוצר למשרדי החברה או לכל אחת מרשת חנויות רשת “את”; (4) לא ניתן לבטל עסקה או להחליף מוצרי הלבשה תחתונה, מחטבים ובגדי ים בהתאם להוראות משרד הבריאות ויתר הוראות כל דין.
ניתן לבטל עסקה/להחזיר או להחליף מוצר בתוך 21 ימים מיום קבלת המוצר, ובלבד שהמוצר תקין, לא נעשה בו שימוש, נמצא באריזתו המקורית ונושא את התווית המקורית. כמו כן, לא ניתן להחזיר מוצר שלא יוחזרו כל חלקיו (אם מדובר בסט/מארז).
ביטול ההזמנה או העסקה יתבצע על-ידי המשתמשת אך ורק באמצעות הודעה שהמשתמשת תשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל מחלקת שירות הלקוחות של החברה (“הודעת ביטול“).
ניתן לבטל עסקה, להחזיר או להחליף מוצר אך ורק כנגד חשבונית קנייה מקורית (כולל חשבונית דיגיטלית) או פתק החלפה או מתן הוכחת קנייה בדרך אחרת, בהתאם הוראות כל דין.
החלפות, השבת כסף (ככל שהחוק מחייב זאת) וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בפועל עבור המוצרים (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.
החזר כספי, במקרה של ביטול עסקה כדין, יבוצע באופן זהה לאופן בו ביצעה משתמשת את התשלום והכל בהתאם להוראות הדין הרלוונטיות. המשתמשת תישא בדמי ביטול עסקה בסך של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם. דמי הביטול העסקה כאמור יקוזזו מההחזר הכספי למשתמשת ובמקרה שהעסקה בוצעה בכרטיס אשראי, מההחזר הכספי תקוזז גם עמלת הסליקה בשיעור בו תחויב החברה.
בכל מקרה של ביטול עסקה או החזרת מוצר למפעילת האתר, לא יוחזרו למשתמשת דמי המשלוח בהם חויבה המשתמשת (ככל וחויבה).