הערב הגדול שלך הגיע.. שמלה, נעליים, ותכשיטים כבר יש. נשים רבות לא מייחסות חשיבות לבחירת נושא הלבנים ליום הגדול. חזייה, תחתון או מחטב משפיעים על ההופעה למרות מיקומם הבלתי נראה לעין. לנו ב”את” לבני נשים חשוב שגם ביום החג שלך את תצטיידי בלבנים מחמיאים ונוחים, המטרה היא שתראי במיטבך ותרגישי נוחות מקסימאלית.

חזייה לאירוע

אז הנה 10 טיפים שימושיים שעלייך לדעת לקראת בחירת לבנים:

  1. עניין של זמן: אל תשאירי את הרכישה של חזייה לרגע האחרון. חשוב שתלכי למספר מדידות עם החזייה שרכשת ותראי שאכן היא משתלבת בצורה טובה עם השמלה שלך.טיפ קטן מאיתנו…. תזוזי, תקפצי, תתכופפי ותלכי באחת המדידות של השמלה עם החזייה שרכשת על מנת לראות שאין תזוזה של החזייה, שום דבר לא קופץ החוצה ושהכתפיות יושבות בצורה טובה ולא נופלות או זזות.
  2. נוחות ללא פשרות: לא משנה מהו גודל החזה שלך ובאיזה חזיות את רגילה ללכת ביום יום, ביום של ארוע  אחד הדברים החשובים הוא הנושא של נוחות. שימי לב לברזלים שלא מכאיבים, בדים שלא מגרדים או משפשפים, כתפיות  יציבות.
  3. בדים, מרקמים וקישוטים: יש לשים לב האם החזייה חלקה או האם היא מעוטרת בתחרה או אבנים, אם בחרת בחזייה מעוטרת שימי לב שהם לא בולטים באופן גס מדי דרך השמלה.
    זכרי המטרה של חזייה בערב כזה היא להיות נוחה ומחמיאה, ההמלצה שלנו ב”את” לבני נשים היא לבחור חזייה חלקה ללא תוספות.
  4. צבע: ישנם המון צבעים שיכולים להתאים לכל שמלה שתבחרי אם את הולכת על שמלה בהירה ישנם שלושה צבעים שיכולים להתאים: לבן, גוף ושמנת/שנהב, ההתאמה של הצבע צריכה להבחן על פי שני פרמטרים צבע השמלה וגוון העור של הלובשת.
    המלצתנו לשמלות שקופות ולבעלות גוון עור כהה מעט לבחור בסט לבנים בצבע גוף.
  5. מחשוף: התאמה למחשוף חשובה מאוד בבחירה. אם בחרת במחשוף וי עמוק רצוי לבחור חזיית פוש אפ אשר תייצר חריץ מחמיא לכל אחת.
  6. סטרפלס: אם בחרת בשמלת סטרפלס ליום הגדול אנו ממליצות לך לבחור בחזיית סטרפלס עם פסי סיליקון בצדדים אשר יתמכו בחזייה וימנעו תזוזה מיותרת של החזייה.
  7. תחתון נוח: אם באף יום מחייך לא לבשת חוטיני אז לא בטוח שזה הזמן להתחיל, בחרי תחתון עם גומי רך שלא ילחץ, שימי לב לתפרים, תחרות או קישוטים נוספים שעלולים להציק אך גם לבלוט דרך השמלה.
  8. תחתון שישתלב עם השמלה: אם בחרת בשמלה צמודה רצוי לבחור תחתון שלא יבלוט גם מבחינת צבע וגם מבחינת נראות.
    המומחית שלנו ב”את” לבני נשים ממליצה על תחתון בחיתוך לייזר וללא תפרים.
  9. מחטב: מתאים לשמלות צמודות, שמלות סטרפלס ולכל מי שמרגישה צורך להיות יותר אסופה ומחוטבת. המחטב תומך באזור הישבן, הגב התחתון והבטן.
    רצוי מאוד ללכת עם מחטב מספר ימים לפני הארוע ולוודא שהוא נוח, במידה הנכונה ושניתן להתנועע בחופשיות, לשבת ולרקוד בהנאה.
  10. ולכלות שבנינו…פרקטיות מול סקסיות: כולן מפנטזות על ליל כלולות רומנטי ומלא תשוקה… כאשר את מגיעה לבצע רכישה של חזיית כלה ותחתון הקפידי שיהיה פרקטי, נוח ומחמיא המטרה פה היא לחשוב על הנוחות שלך והנראות של החבילה הכוללת.
    אם בא לך להתפנק ולפנק את בן זוגך לאחרי שהשמלה תרד את מוזמנת לרכוש לעצמך סט לבנים סקסי בו תוכלי להעיז ולרכוש גם ביריות תואמות או בייבדול רומנטי.

אז שיהיה המון המון מזל טוב, 
פה לשירותך צוות “את” לבני נשים